Un studiu efectuat pe șobolani arată că, consumul zilnic de mere poate reduce riscul de apariție al cancerului mamar. Rezultatele indică o reducere a incidenței tumorii cu 17%, 39% și 44% la șobolanii cărora li s-a administrat echivalentul uman a unu, trei și șase mere pe zi, timp de 24 de săptămâni.
Efectul este pus pe seama substanțelor antioxidante conținute în fructe și legume. În urmă cu 5 ani, aceiași cercetători au arătat că antioxidantele din mere inhibă creșterea celulelor tumorale în cancerul de colon și ficat.
De asemenea, recomandă populației consumul fructelor și legumelor în detrimentul suplimentelor nutritive, deoarece combinația naturală de antioxidanți nu poate fi reprodusă.
| INDEX PRODUSE : | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | L | M | N | O | P | R | S | V | W | X | Z |
|---|
| INDEX AFECȚIUNI: | A | B | C | D | E | F | G | H | I | Î | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z |
|---|