O dietă bogată în lapte protejează organismul de infarct miocardic și accidente vasculare cerebrale - rezultă din cele mai noi cercetări ale oamenilor de știință britanici, informează cotidianul Gazeta Wyborcza.
Pe baza unor studii desfășurate pe parcursul a opt ani, la care au participat 750 de voluntari, oamenii de știință au ajuns la concluzia că băutul zilnic a cel puțin un pahar de lapte îi face pe bărbați mai energici și mai activi, fără impact asupra nivelului de colesterol sau a tensiunii arteriale.
"Opinia negativă existentă în prezent despre lapte, văzut ca un produs dăunător inimii, este total nejustificată" - consideră autorii lucrării din "Journal of Epidemiology and Community Health", motiv pentru care ar trebui să-i redăm acestei băuturi locul pe care-l merită în alimentația noastră zilnică. (Rompres)
| INDEX PRODUSE : | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | L | M | N | O | P | R | S | V | W | X | Z |
|---|
| INDEX AFECȚIUNI: | A | B | C | D | E | F | G | H | I | Î | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z |
|---|